FORUM Renaultbiler

Du er ikke logget inn. Du har begrensede rettigheter som gjest og det anbefales at du logger inn eller registrerer deg som bruker.

Annonseringer

Det er nå ryddet litt i utfordringer med norske tegnsett etter at serverleverandøren vår oppdaterte programvare versjon for litt siden.
Opplever du kråketegn i signaturen din eller annet, så prøv å rediger inn bokstavene på nytt, deretter lagre
 Lesere akkurat nå: 1 Gjest

#1 14/07 2009 21:46:48

mulig_møre_espace
Registrert Bruker

Noen som har prøvekjørt Espace (2003) IV 2,2 diesel med AUTOMATKASSE?

Jeg refererer til artikkelen som jeg ser andre på forumet har lest på dinside om automatkassa til Noe Espace IV 2,2 diesel, http://www.dinside.no/94895/motor-og-kjoreegenskaper , der automatkasse nærmest får slakt! Har en slik til salgs i mitt distrikt med lav kilometer, og skulle gjerne hatt noen innspill fra folk helst med EGEN erfaring denne automatkassa.

Jeg ser av noen tabeller jeg har at automatkassa som vanlig er vil bruke ca en desiliter mer diesel, men slik er det nå bare.

Jeg skal også slepe campingvogn, og må ha en gearkasse som duger til dette både med tanke på utnyttelse av motorkraft og belastning. Er det så ille som journalisten vil ha det til, eller?

Sist endret av mulig_mre_espace (14/07 2009 21:49:12)

Avlogget

Logg inn - fullstendige diskusjoner er kun tilgjengelig for registrerte brukere

Begrenset adgang
Du må være innlogget for å lese mer - Det finnes 10 innlegg til i denne tråden
 Lesere akkurat nå: 1 Gjest

Forum-bunn

Forumet er basert på en versjon fra PunBB