FORUM Renaultbiler

Du er ikke logget inn. Du har begrensede rettigheter som gjest og det anbefales at du logger inn eller registrerer deg som bruker.

Annonseringer

Det er nå ryddet litt i utfordringer med norske tegnsett etter at serverleverandøren vår oppdaterte programvare versjon for litt siden.
Opplever du kråketegn i signaturen din eller annet, så prøv å rediger inn bokstavene på nytt, deretter lagre
 Lesere akkurat nå: 1 Gjest

#1 13/07 2013 11:55:35

Valderon
Registrert Bruker

Scenic serie I eller II – hipp som happ?

Etter at et fartsfantom kjørte inn i meg bakfra på motorvei, må jeg bruke deler av sommerferien på bilkjøp. Scenic ser ut til å være perfekt for min familie, og finansene akkurat nå tilsier at det må bli en 10-12 år gammel bil.
Jeg ser at Scenic serie 1 fra 2000 og fremover ligger på omtrent samme prisnivå som de tidlige Scenic II fra 2003-2004, og lurer på om det er noen gode grunner til å velge en velholdt serie 1 fremfor serie 2, eller omvendt.
Jeg understreker at dette er familiens, ikke foreldrenes bil. Det er altså kjørekomfort som er viktigst, særlig fjæring og støynivå, samt praktiske løsninger når to voksne og to tenåringer skal ut på bilferie. Dertil forutsigbarhet på veien, selvfølgelig, men har aldri sett at Renault scorer dårlig på dette. Alle innspill er velkomne.

Avlogget

Logg inn - fullstendige diskusjoner er kun tilgjengelig for registrerte brukere

Begrenset adgang
Du må være innlogget for å lese mer - Det finnes 7 innlegg til i denne tråden
 Lesere akkurat nå: 1 Gjest

Forum-bunn

Forumet er basert på en versjon fra PunBB