FORUM Renaultbiler

Du er ikke logget inn. Du har begrensede rettigheter som gjest og det anbefales at du logger inn eller registrerer deg som bruker.

Lesere akkurat nå: 1 Gjest

#1 28/11 2013 23:25:51

rowang
Registrert Bruker

Nybiltråden

Lager en nybiltråd der vi kan diskutere div Renaultforhandlere rundt om i landet, deres utvalg av utstillings/demobiler, tilbud osv.
Jeg er stadig på farten rundt omkring i Oslo og Akershus og stikker titt og ofte innom en forhandler for en bilprat.

Nå er det vel ikke så ofte at noen her inne går og kjøper seg en ny Renault, men det hadde allikevel vært moro om folk hadde lagt ut sine synspunkter etter et besøk hos en forhandler.

Jeg har vært skeptisk et par år nå mtp satsingen her i landet, men med nye spennende modeller som Clio og Captur har jeg troen på at Renault skal komme seg litt oppover på listene igjen.

Jeg skal i alle fall gjøre mitt for å holde tråden levende så får vi se hva det blir ut av dette  giggle
Jeg kommer til å legge ut månedlig salgstall på Renault fremover da jeg har tilgang på det gjennom OFV.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
2014 Clio ST Dynamique dCi 90, 19000 km

Avlogget

Rubrikk på RenaultBiler.no - Klikk her for å gå til Rubrikkmarked - Tråden fortsetter under rubrikkannonsene

Logg inn - fullstendige diskusjoner er kun tilgjengelig for registrerte brukere

Begrenset adgang
Du må være innlogget for å lese mer - Det finnes 29 innlegg til i denne tråden
 Lesere akkurat nå: 1 Gjest

Forum-bunn

Forumet er basert på en versjon fra PunBB