FORUM Renaultbiler

Du er ikke logget inn. Du har begrensede rettigheter som gjest og det anbefales at du logger inn eller registrerer deg som bruker.

Lesere akkurat nå: 1 Gjest

#1 23/11 2014 20:05:18

atrox
Registrert Bruker

Regreim-ras på Lagunaen - hva nå??

Da takka Laguna II for laget og trakk sitt siste sukk. Selv om regreimintervallet fortsatt er innafor med over to år så antar jeg at det var den som røyk, høres ikke lenger ut som motor har kompresjon. Måtte selvfølgelig takke for seg midt inne i Norbytunellen midt i rushen - onkel som kom etter at jeg hadde fått stengt ned trafikken var sur for at jeg "lagde kø"....

Så er spørsmålet - hva kjøper jeg nå? Kunne tenkt meg Renault igjen og vil gjerne vite hvilke versjoner av Scenic/Grand Scenic/Espace (evnt. Megane Stasjonsvogn) jeg kan satse på. Hvilke årsmodeller har fått løst barnesykdommene? (Er det etter 2004/2005 som gjelder for disse og, som for Laguna?)

Alle forslag mottas med takk. Kriterier for bil er type nr. 2 bil, trenger ikke sprek motor etc. Da heller billige vedlikeholdskostnader. Og ikke mindre enn de nevnte.

Avlogget

VIP - Donert til RenaultBiler Forum

Rubrikk på RenaultBiler.no - Klikk her for å gå til Rubrikkmarked - Tråden fortsetter under rubrikkannonsene

Logg inn - fullstendige diskusjoner er kun tilgjengelig for registrerte brukere

Begrenset adgang
Du må være innlogget for å lese mer - Det finnes 11 innlegg til i denne tråden
 Lesere akkurat nå: 1 Gjest

Forum-bunn

Forumet er basert på en versjon fra PunBB