FORUM Renaultbiler

Du er ikke logget inn. Du har begrensede rettigheter som gjest og det anbefales at du logger inn eller registrerer deg som bruker.

Lesere akkurat nå: 1 Gjest

#1 15/12 2016 23:17:25

kaiat
Moderator

Grand Scenic 1,5dCi 2007 Vannlekkasje inn i kupe

Oppbevaringsrommene i gulvet framme er fulle av vann, så jeg har nok en lekkasje et sted... Ikke noe ukjent fenomen dette, jeg hadde det samme på Megane'en jeg hadde før. Jeg trodde først at det var min egen feil da jeg hadde av dørtrekket på høyre dør fremme for å fikse vindusheisen, men har sjekket dette og det skal ikke være den (tror jeg). Det er forøvrig like mye vann i begge oppbevaringsrommene, så jeg er litt skeptisk til at bare den ene døra lekker. Da lekker i så fall begge og jeg har likevel ikke fått det tett på høyredøra.

Jeg har sjekket dreneringskanalene foran frontruta og de er åpne. Jeg har sett på nett at dreneringen til AC'en kan være tett og føre til fukt innvendig, men den har jeg ikke helt kommet til for å kunne sjekke. Noen som har et tips på hvordan jeg kan få sjekket ut den? Ellers, andre ting som kan føre til vann i disse oppbevaringsrommene?

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
2007 Grand Scenic II 1.5dCi
2003 Kangoo D65

Avlogget

VIP - Donert til RenaultBiler Forum

Rubrikk på RenaultBiler.no - Klikk her for å gå til Rubrikkmarked - Tråden fortsetter under rubrikkannonsene

Logg inn - fullstendige diskusjoner er kun tilgjengelig for registrerte brukere

Begrenset adgang
Du må være innlogget for å lese mer - Det finnes 2 innlegg til i denne tråden
 Lesere akkurat nå: 1 Gjest

Forum-bunn

Forumet er basert på en versjon fra PunBB