FORUM Renaultbiler

Du er ikke logget inn. Du har begrensede rettigheter som gjest og det anbefales at du logger inn eller registrerer deg som bruker.

Annonseringer

Det er nå ryddet litt i utfordringer med norske tegnsett etter at serverleverandøren vår oppdaterte programvare versjon for litt siden.
Opplever du kråketegn i signaturen din eller annet, så prøv å rediger inn bokstavene på nytt, deretter lagre
 Lesere akkurat nå: 1 Gjest

#1 09/06 2016 14:33:06

Erlendv
Registrert Bruker

Elektronisk parkeringsbrems problem - Gjelder mange Renault biler

Heisann,

Som flere Renault eiere før meg har funnet ut, så er det svindyrt dersom den Elektroniske P-brems enheten ryker. Enten pga wire brudd, el-feil, wire har hengt seg opp osv.
Min har hengt seg opp, og verksted skulle ha 16000,- for ny. Ja, hele enheten måtte byttes i sin helhet  eek

Etter mye leting på nettet, var det rett før jeg kapitulerte og godtok denne utgiften, helt til jeg kom over denne siden: http://www.parkingbrakerepair.com/
Disse holder til i England, og fikser det som er å fikse på disse enhetene til en brøkdel av prisen. anslagsvis 2500,- + frakt begge veier. dvs ca 3500,-
Wire, motor og rele blir byttet.
De har over 100 positive tilbakemeldinger på ebay, så forventningene er høye    clap

Min enhet, komplett med kabler, er nå på vei til England med posten.

Jeg holder dere oppdatert  giggle

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Grand Espace 2.0T 2004 AUT

Avlogget

Logg inn - fullstendige diskusjoner er kun tilgjengelig for registrerte brukere

Begrenset adgang
Du må være innlogget for å lese mer - Det finnes 5 innlegg til i denne tråden
 Lesere akkurat nå: 1 Gjest

Forum-bunn

Forumet er basert på en versjon fra PunBB