FORUM Renaultbiler

Du er ikke logget inn. Du har begrensede rettigheter som gjest og det anbefales at du logger inn eller registrerer deg som bruker.

Lesere akkurat nå: 1 Gjest

#1 24/08 2017 12:23:25

ArneMK
Registrert Bruker

2.2DCi motor, kun 64000km - 20.000kr

Selger en 2.2dci til G.Espace. Motoren ble byttet sammen med turbo, etter et havari.
Rundt motoren sitter det dessverre fast en Grand Espace, som du må fjerne selv. Fordelen er at du kan kjøre den hjem.

Forøvrig er alt i orden på denne bilen, bortsett fra alarm på ESP/ABS. - Og at det lukter hund (jeg hater lukta, og sønnen min er allergisk)

Jeg kjøpte denne som rep.objekt. Da var det en oljelekkasje som viste seg å være servopumpe. Denne har jeg byttet over fra en annen bil.
(Den bilen er også til salgs.. uten servopumpe... for 10000. Den har skinnseter, nesten nye felger og dekk, etc. Motor og driverk er ok, selv med 230000 på telleverket (servisert hos V.Elektrodiesel))

Da jeg hentet den, hadde den forbruk på 0.64l/mil - Slå den.

Ring på 95885357.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- Hvorfor levere bilen på verksted, når man kan fikse det selv for dobbelt så mye...?

Avlogget

VIP - Donert til RenaultBiler Forum

Logg inn - fullstendige diskusjoner er kun tilgjengelig for registrerte brukere

Begrenset adgang
Du må være innlogget for å lese mer - Det finnes 1 innlegg til i denne tråden
 Lesere akkurat nå: 1 Gjest

Forum-bunn

Forumet er basert på en versjon fra PunBB